A március

Teljesen olyan érzésem van, mintha a március első fele cammogott volna, a második fele pedig szélvészként söpört volna el, én pedig csak kapkodom a fejem, hogy holnap már az április köszönt be.

Beszerzések terén a március egyáltalán nem mondható izgalmasnak, egyetlen könyv vándorolt hozzám, A sci-fi politológiája, mondjuk azt életem első kocsmakvízén nyertük a csapatunkkal, szóval kellemes emlék kötődik hozzá. :) Ezen kívül csak a könyvtárban garázdálkodtam.



Olvasás terén elég gyengén muzsikált ez a hónap, bár rövid művekből akadt bőven. Mondjuk a március első felét A Halál angyalával töltöttem, ami talán a legérdekesebb, legokosabb krimi, amit olvastam, szerintem lesz róla külön bejegyzés. Olvastam még két mesekönyvet, Zelk Zoltántól A három nyulat és Torben Kulhmanntól a Lindhberget, egy Batman képregényt, egy Fodor Ákos valamint egy Tóth Kriszta verseskötetet, és végül A belénk égett múlt című pszichológiai művet. Ezek közül Fodor Ákos alap, hogy tetszett, Tóth Kriszta kellemes meglepetés volt, a mesék aranyosak, a képregény egész jó, A belénk égett múltat pedig remélem, tudom majd hasznosítani.

A kedvem legalább olyan szeszélyes volt márciusban, mint az időjárás, viszont több nagyon klassz dolog is történt velem, és megvolt az év első hosszú utazása. Életem első kocsmakvíze nagyon bejött, ha minden jól alakul, áprilisban is megyek. Az Utazómajom által tartott két és fél órás előadásnál teljesen azt éreztem, hogy ebből egy egész kurzust végig tudnék csinálni egy egyetemen. Ráadásul több tippet is hasznosítottam azóta az ott elhangzottakból. Voltam még egy Bihari Viktória által tartott előadáson a nárcizmusról, de persze sok más mindenről szó volt, Viki nagyon belerakta magát ebbe az előadásba most, élmény volt őt hallgatni, és voltak mondatok, amiről úgy éreztem, teljesen nekem szólnak.

A hónap csúcspontja pedig egyértelműen az immáron ötödik olaszországi utam volt. Ezúttal Toszkánát jártuk be, rengeteg városban voltunk, Pisában, Firenzében, Sienában, a Cinque Terre falucskákban stb. Szerintem nem túlzok, ha azt mondom, életem egyik legjobb útja volt ez. Végig csodás időnk volt, mindenhova eljutottunk, ahova elterveztük, szebbnél szebb dolgokat láttunk. Remélem jövőre sikerül eljutni ismét eljutni Olaszországba, ez az ország végképp a szerelmemmé vált.



Az április pedig nagyon izgalmas lesz könyves szempontból is, hiszen jön a Könyvfesztivál, és úgy döntöttem, nem fogom vissza magam, eleresztem a könyvrozsomákot, hogy jobbnál jobb könyveket zsákmányolhasson be. Reméljük az idő is kegyes lesz hozzánk, nem úgy, mint tavaly. Amúgy is marhára értékelném, ha végre a napsütéses órák száma meghaladná a 2-őt. És nem egy hét, hanem egy nap alatt. 


Megjegyzések

  1. Ó, Toszkána! Mi négy vagy öt éve voltunk ott, de totálisan elvarázsolt minket is, a mai napig néha álmodom róla :) Cinque Terre viszont sajnos nekünk eddig kimaradt, de nagy álmom elmenni legalább egyszer oda is.
    Örülök, hogy volt napfény a márciusodban (ráadásul milyen csodás :) ). Szuper áprilist kívánok neked :) Miket néztél ki a Könyvfesztes megjelenések közül?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nézem, hogy elfelejtettem válaszolni neked, bocsánat!
      A Cinque Terrát érdemes bepótolni, talán az tetszett a legjobban az utazás során. :)
      Hú, a Könyvfesztes megjelenések közül elég sok mindent néztem ki, lesz majd poszt róla. :) Neked is szép áprilist!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.