Áprilisi beszerzések

Most, hogy már az év több, mint a negyedén túlvagyunk, talán kijelenthetem, hogy egyre jobban haladok a tudatos könyvvásárlóvá válás útján. Persze ez most furcsán hangozhat úgy, hogy ebben a hónapban 10 könyvet szereztem be, de hát mégiscsak Könyvfesztivál volt, és szinte mindegyik zsákmány olyan volt, aminek előre beterveztem a beszerzését.

A pénteki nap zsákmányai


A Könyvfesztiválon kívül csak egy könyvet szereztem, a Tizenegyes állomást, amit már el is olvastam, nemsokára érkezik majd blogbejegyzés róla. A Könyvfesztivál péntekjén pedig már szabadjára is engedtem a könyvrozsomák énemet, nyolc könyv jött velem haza, köztük szép vaskos példányok is. Elsőként a Torzókat és a Rengeteget zsákmányoltam be, aztán az Európa standnál jött velem Az üzenet és Az eltemetett óriás. A Fumax standnak rendszeres látogatója voltam a hétvége alatt, onnan A hazug kulcsa, a Seveneves és végül recenziósként a Modern románc jött velem haza.
Szombaton és vasárnap pedig jött egy-egy impulzusvásárlás. A Geopen standjánál a vásárláshoz S.-es szatyor járt, így egy régóta vágyott könyvet, a Ne bántsátok a feketerigót megvettem. Vasárnap pedig elvetődtem a Magvető akciós részlegére, ahol nem akartam hinni a szememnek, hogy mindössze 300 Ft-ért várt rám az Esték a cirkuszban, amit a Könyvudvarban elvittek előlem. Egyértelműen ez volt a Könyvfesztivál legjobb beszerzése.

Maga a Könyvfesztivál idén is nagyon jó élmény volt, főleg a pénteki nap, amikor szép idő volt, volt időm rendesen nézelődni, nem volt még tömeg és sok baráttal, ismerőssel sikerült összefutni. Ráadásul nem csak könyveket, hanem mindenféle könyves apróságokat is szereztem be, amiknek egy részét a lenti képen láthatjátok. A szombat nekem elég sűrűre sikerült, volt szülinapozás és egy esküvő is, így magán a Feszten nem voltam kint túl sokat, de utána még sikerült egy sörözésre beülni egy nagyobb társasággal. Vasárnap már megjött az ítéletidő, ha nem lett volna a sci-fis-fantasy-s beszélgetés, szerintem ki sem mentem volna. Viszont ezen a napon szereztem Esték a cirkuszbant, és a beszélgetés is érdekes volt, így nem bántam meg, hogy az esővel és 5 fokkal dacolva kimentem, ráadásul egy barátnőmmel még a Nemo étterembe és a Jégbüfébe is ellátogattunk, így jól zárult a hétvége.
Anita Ferencz (@nitagalaxis) által közzétett fénykép,


Az olvasás megint nem ment olyan gyorsan, főleg a berendezkedés miatt, és most már nem tömegközlekedésen, hanem itthon olvasok. Mindössze három könyvet fejeztem be: Mark Lawrence-től a Bolondok hercegét, ami a Széthullott Birodalom világában játszódik, és ami a humorával és a történetével engem levett a lábamról; a Tizenegyes állomást, amely az év egyik legjobb olvasmánya eddig; és ma éjjel fél egykor fejeztem be Jodi Picoulttól a Vezeklést, amely szinte letehetetlen könyv, és a borítója nagyon megtévesztő, nem éppen egy rózsaszín lányregény.

Maga az április egy eléggé izgalmas hónap volt, úgyis rögtön az elején beköltöztem végre Budapestre. Bár eleinte nagy volt a káosz, mindenhol dobozok és még meg kellett szoknom az új helyet, így a hónap végére egész szépen berendezkedtünk és egyre inkább tudok otthonomként tekinteni az új helyre.
Végre sikerült találkozni a blogger lányokkal is, voltam lakásavatón, kirándulni a Normafánál, jógázni, életemben először lánybúcsún is voltam, amit nem sokkal utána követett az esküvő is. Aztán volt még itt több szülinap és a a hónap végén még a Budapest Park nyitókoncertén is voltam, amit a Szabó Balázs bandája adott, és a hideg és csepegő eső ellenére is nagyon jó hangulatú, szuper koncert volt. Azt hiszem ebben a hónapban sem unatkoztam. :)

A májusról pedig már most tudom, hogy szintén izgalmas hónap lesz. Megyek egy újabb esküvőre, legalább két filmet néznék a moziban, van koncertjegyem, színházjegyem, remélem egy kis kirándulás is összejön, és ez csak a programok egy része. :) Remélem most már visszajön az igazi tavaszi szép idő is, hogy maximálisan kiélvezhessem a májust.


Megjegyzések

  1. Hú, azok ott S-es képeslapok? :)
    Megnyugtató, hogy nem csak én olvastam keveset ebben a hónapban. :D Néha zajlik az élet, ez van, jó sok minden történik veled! :)
    Három közös pontunk van: a Torzók, a Tizenegyes állomás és a bloggertalálka. :) Csodás nap volt, még ilyeneket!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Geopen standjáról lehetett elhozni teljesen ingyen. :)
      Igen, meg még hozzá kell szoknom az új olvasási körülményeimhez. :)
      És ezek milyen jó kis közös pontok! :))

      Törlés
  2. Na, én is az S-es képeslapokon akadtam meg először! :D Nem is láttam! Ez az átka, hogy nem igazán mentem közelebb, csak távolról csodáltam a standot, mivel megvan már az 'S' :D
    Én még nem mertem összegezni az ehavi szerzeményeket... :D
    Hú, mennyi programod lesz, aztaaa. :D én tologatok egy mozit összevissza, de már vagy négy hónapja - már nem is ugyanazt a filmet tologatom. Nem is tudom mikor voltam utoljára, vagy min. o.O Remélem hamar berendezkedsz és megtalálod a helyed az új helyen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig megérte közel menni a standhoz, nem csak a képeslapok miatt. :))
      Közben már látom, megírtad a posztot, mindjárt olvasom és kommentelek is. :)
      Moziban én is rég voltam, jó, az nálam kb. egy-másfél hónapot jelent. :D Köszönöm, most már egész jól állok. :)

      Törlés
  3. Mozgalmas hónapod volt, kedvet kaptam én is a mozizáshoz, nem is tudom mikor voltam utoljára :D A Tizenegyes állomásról nagyon kíváncsi vagyok mit írsz, a Rengetegről nemsokára én is posztolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha minden jól alakul, én jövő héten megyek. :)
      Amint összeszedem magam, írok is róla. :)

      Törlés
  4. Nita, most sem panaszkodhatsz, ennyi programot olvasni, hát még átélni milyen klassz lehet :)
    Van két átfedésünk: Az Üzenet és a Rengeteg. Az előbbit elolvastam már, szerintem tök jó volt :) A Modern Románcra nagyon kíváncsi lettem, majd figyelem, hogy mi a véleményed róla.
    És úgy olvasom, májusban sem fogsz unatkozni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs is panaszom, jó kis hónap volt ez így. :)
      Az üzenetre már nagyon kíváncsi vagyok, remélem májusban még lesz időm sorra keríteni. :) A Modern románc nem volt betervezve, de belelapoztam és érdekesnek tűnik, meglátjuk.
      Nem, nem igazán. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.