Az év utolsói beszerzései

Mondtam én, hogy a december erős hónap lesz... Jól éreztem, ugyanis, írd és mondd, 14 könyvvel lettem ebben a hónapban gazdagabb. A lenti képen láthatjátok is a szépségeket, mondanom se kell, alig fértek fel a képre. :)



Ebben a hónapban amúgy én magam jó kislány voltam, csak egyetlen egy darab könyvet vettem, a régóta várt folytatását a Fekete Tőr Testvériség sorozatnak, A királyt. Ez az én abszolút guilty pleasure-öm, nem is kívánom magyarázgatni, szeretem és kész. :) Szóval ha rajtam múlt volna, ennyiben maradnak a havi beszerzések.
Két recenziós példányom is érkezett a Maxim Kiadótól, a Nap nap után és az Ellopott pillanat. Mindkét könyvet olvastam már és írtam is róluk, de a papírkiadás még csak most landolt nálam.

És hát akkor elérkeztünk a maradék 11 könyvhöz. Mondtam már, hogy nekem vannak az univerzumban a legcsodálatosabb barátaim és szüleim? Természetesen tudják mindannyian, mire vágyom, ezért könyvet ajándékoztak nekem karácsonyra. (Félreértés ne essék, a nem könyv ajándékoknak is nagyon tudok örülni, még a legapróbb dolgoknak is. Ma teljesen meghatott azzal egy kollégám, hogy adott nekem egy nagyon szép karácsonyfadíszt meg egy darab szaloncukrot.)
Egyik könyvnek jobban örülök, mint a másiknak, nehéz lenne választani közülük. Az Egy könyvmoly regényes életét a karácsonyi szabi alatt el is olvastam, nagyon szerethető kis könyv, csak ajánlani tudom. A többinek még várnia kell az olvasásra, de nagyon fenem rájuk a fogam, remélem 2015-ben mindet sikerül is elolvasni. Aztán persze blogger tervez, Isten végez.

És hogy milyen volt az év utolsó hónapja? Szerintem a hullámzó a legjobb szó rá. Mint az előző posztomban is írtam, a munkahelyváltás eléggé megviselt lelkileg. Még most sem mondanám, hogy kihevertem a dolgot, szerintem hónapok fognak kelleni, míg megszokok mindent az új helyen. Mondjuk most már végre kezdek picikét otthonosan mozogni, és a kollégák is nagyon sokat segítenek. A régi kollégák közül azért néhányan nagyon hiányoznak, és vannak furcsaságai az új helynek, de hát tökéletes munkahely nincs, vagy csak nagyon kevés.
Szerencsére a karácsonyi időszak elég jól sikerült, jót pihentem, volt időm végre olvasni, sorozatot és filmeket nézni, társasozni. Jó lenne, ha az embernek több ideje jutna magára év közben is. Ahogy mostanában többektől is hallom, na, majd ha megnyerem a lottót...

2015. Még szoknom kell ezt a dátumot. Hogy vajon mit tartogat nekem ez az év? Csak reménykedni tudok, hogy sok jót és szépet, ami képes lesz a nehézségeket feledtetni, hiszen azok mindig vannak. Az olvasási terveimről majd egy külön posztban szólnék, de annyit megírok, jövőre szeretném még jobban lecsökkenteni a beszerzett könyvek számát. Idén 91 lett a végeredmény, ami nem rossz, de ahhoz képest, hogy mennyit olvasok és mennyi könyv van a várólistámon, még kicsit mindig sok.

Mivel nem biztos, hogy idén még lesz időm megírni az évösszegző posztot, szóval ezúton kívánok minden kedves olvasómnak és bloggertársamnak nagyon boldog új évet! Remélem jövőre is velem tartotok!




Megjegyzések

  1. Jó kis könyvek! :) Boldog új évet neked is! Azért várom az összegzőt, akármikor. :) Én mindig csak jan. írom meg/rakom ki :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, és igyekszem elsején vagy másodikán megírni, attól függ, milyen állapotban leszek. :D
    Mondjuk szerintem akkor is bőven ráér. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is ;) Haha, azért ne üsd ki magad nagyon :D

    VálaszTörlés
  4. Áh nem, nem vagyok az a típus, csak rosszul bírom a kevés alvást, és szerintem két napig csak nézni fogok ki a fejemből. :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép kis kupacz (a szép kis szőnyegen;), teljen bennük sok örömöd.:)

    VálaszTörlés
  6. Gondoltam :) Nekem is elég egy kis pezsi :D

    VálaszTörlés
  7. @Amadea: Köszi, és ez a szobámban lévő másik csodás szőnyeg. :D

    VálaszTörlés
  8. a guilty pleasure-ök a világ legjobb dolgai. :D
    nagyon szép így kiterítve a karácsonyod. :)

    VálaszTörlés
  9. Így van. :))
    Köszi, nekem is nagyon tetszik így is. :))

    VálaszTörlés
  10. Jó nagy a rakás! :D Én csak gratulálni tudok ezekhez a szépségekhez és időt kívánok az elolvasásukhoz! Remélem, hogy hamarosan még otthonosabban fogod érezni majd magad az új munkahelyeden, szerintem csak idő kérdése.

    VálaszTörlés
  11. @Nikkincs: Igen, nem számítottam ennyire, de olyan szépek, hogy nem bánom, hogy hozzám vándoroltak. :D
    Köszönöm, én is remélem, hogy így lesz.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.