Nyári könyves toplista

Katacita nyomán én is úgy gondoltam, összeszedek öt olyan könyvet, amit mindenképp szeretnék még a nyáron elolvasni. Olyanok ezek leginkább, amelyek várnak már egy ideje a polcomon, és jó lenne valamelyik ráérősebb hétvégén a teraszon elővenni őket.

1. Dan Simmons: Endymion felemelkedése: A tavaly őszi megjelenés óta megvan már Simmons tetralógiájának lezárása, de a nem éppen olvasóbarát mérete mindig elriaszt attól, hogy belevágjak. Most viszont a nyáron éppen ideje lenne már, hogy megtudjam, hogyan végződik Raoulék története.

2. Frank Herbert: A Dűne: Régi-régi tartozásom ez a sci-fi irodalom terén. Karácsonyi ajándék volt, szerencsére a két kötetes verzió van meg, lehet ő fog velem jövő hétvégén a Balatonra jönni, meglátjuk. :)

3. Maria Semple: Hová tűntél, Bernadette? Ő is karácsonyi ajándék volt, és akárhányszor ránézek, olyan nyári hangulatom lesz tőle, ezért is gondoltam, hogy valamelyik kánikulai napon tökéletes lenne.

4. Dan Wells: Fragment-  Töredékek: Mivel júliusban érkezik a trilógia zárókötete, jó lenne már magamévá tenni a második részt. Nem tudom miért halogatom ezt is vagy háromnegyed éve, vannak ilyen könyveim, amelyek hiába érdekelnek, mégis valami más mindig beelőzi őket. De így legalább nem kell sok időt kihagynom a két kötet között. :)

5. Alan Hollinghurts: A szépség vonalai: Ő pedig még tavaly szülinapi ajándék, mindjárt itt a következő, aztán még ezt sem olvastam, botrány! :) A múltkor már majdnem belekezdtem, aztán rájöttem, nincs hangulatom hozzá. Majd valamikor jó lenne vele elnyúlni a napágyon.

Érdekes lesz majd szeptemberben visszanézni, vajon sikerül-e a lista minden elemét elolvasni. Ha kicsit megemberelem magam olvasás terén, akkor biztosan. :)

Plusz egy kis extraként felsorolnám azokat a sorozatokat is, amelyekkel most már tényleg utol kéne érnem magam a nyáron:
  1. Trónok harca: A második évadnák ragadtam le.
  2. True Blood: A hatodik évadot teljesen kihagytam, most jön a lezáró hetedik, ha már öt évadot megnéztem, jó lenne végig is nézni a sorozatot, még ha nem is olyan jó már, mint az elején volt.
  3. Supernatural: Itt csak a legutóbbi, 9. évadot nem néztem még meg, de ez az a sorozat, amiben direkt összevárom az évadokat, hogy aztán pár nap alatt ledarálhassam a részeket. :) Most nem tudom, mikor lesz erre 2-3 ilyen szabad napom.
  4. Vampire Diaries: A legutóbbi évadba bele se kezdtem, de itt még nem vagyok benne biztos, hogy folytatni is akarom a sorozatot.
  5. The Originals: Lehet inkább ebbe kéne belekezdeni, Klaust nagyon kedvelem, meg úgy általában az Originals-öket. Meglátjuk, meglátjuk.
És ti hogy álltok a nyári olvasni/néznivalókkal?



Megjegyzések

  1. A Bernadette szuper választás, külön jó lesz kánikulában az Antarktiszon mászkálni :)
    Valóban vicces visszanézni, hogy mennyit sikerült teljesíteni, én tavaly nagyon nem remekeltem, szerintem sosem volt még ilyen kis időn belül ennyi félbehagyásom, de terveket szőni általában amúgy is sokkal jobb, mint teljesíteni őket:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor kellően le fog hűteni, csak jönne már az a kánikula. :)
      Igen, mondjuk én már a Fragments-be bele is kezdtem, aztán persze meglátjuk, meddig tart a lendület. :)

      Törlés
  2. A Bernadette-nek örülök a legjobban ezek közül <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp el fogom olvasni, csak keresem hozzá a tökéletes hangulatot. :) <3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.