Honnan is blogolok én?

Ilweran volt az, aki először megmutatta, honnan is blogol ő. Az egész kiindulópontja az volt, hogy a külföldi mintát követve néhány hazai blogger is megmutatta, honnan is írja a bejegyzéseit, de a legtöbb kép túl steril, trendi, berendezett volt. Így Ilwerannal az élen többen is úgy gondolták, érdemes megmutatni, egy teljesen átlagos blogger íróhelye hogy is néz ki.

És most én is engedek számotokra egy kis bepillantást. Mint az a képeken is látszik, nálam tipikus káosz van: az asztalt random tárgyak lepik el, főleg most, hogy túlórázom. A laptopom lassan egy éve van meg, és már nagyon a szívemhez nőtt, a masszív fa íróasztalomat pedig már általános iskolás korom óta koptatom. A másik két képen azt láthatjátok, mi is vesz körbe engem: naná, hogy javarészt könyvek. :)







Megjegyzések

  1. Nagyon lakájos kis kuckód van. Külön klassz hogy az ablak alatt van az asztalod. Imádom az ablak alatti asztalokat :)

    VálaszTörlés
  2. De jó hogy te is :) Az ablak alatti asztal tényleg klassz, csak én megsülnék pont radiátor mellett, és ugye a legtöbb lakásban az ablak alá kerül... ezért van az enyém fal mellett.
    Ez igazi kis könyves káosz :)

    VálaszTörlés
  3. @Anaria: Én annyira nem örülök, hogy az ablak alatt van, de már megszoktam. :)
    @Ilweran: Én pont a radiátort nagyon szeretem, mert mindig hideg a lábam, és netezés közben csak fogom magam, odanyújtom hozzá a tappancsaimat, és máris szép az élet. :))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.