Négyéves lettem én...

Négy évvel ezelőtt egy ködös márciusi napon, a kandalló mellett ülve, egy pohár borral a kezemben eldöntöttem, hogy elindítom ezt a blogot. Na jó, természetesen nem így történt. :)

Be kell valljam, pontosan már nem is emlékszem, hogyan történt az első bejegyzésem megírása, azt viszont tudom, hogy miért. Úgy éreztem, meg szeretném osztani másokkal is a gondolataimat az olvasmányaimról, és ehhez a blogformátum tűnt a legmegfelelőbbnek. Akkor még nem voltam a moly.hu tagja, így csak ez a felület állt a rendelkezésemre. Az első bejegyzésem pedig Cecilia Ahern Ui.: Szeretlek című regényéről készült, március 27-én, ami nem nyerte el túlzottan a tetszésemet. Kíváncsi lennék, hogy négy év elteltével is ugyanaz lenne-e a véleményem.

A kezdeti botladozások után egyre jobban megszerettem a Könyvgalaxist, és főleg a Molynak köszönhetően egyre több olyan olvasóm lett, aki visszatért hozzám. A pozitív visszajelzések mindig balzsamot jelentettek a lelkemnek, hogy igenis van értelme csinálni. Mert persze, az ember általában blogot a saját kedvére kezd írni, de aztán ahogy telik az idő, egyre inkább vágyik rá az ember, hogy ne csak pusztába kiáltott szavak legyenek a bejegyzései.

Sajnos az utóbbi több, mint fél évbe, mióta dolgozom, kevesebb az időm a blogra, és bevallom, a lelkesedésem is kicsit megcsappant. Mindig látom, hogy mások akár hetente több posztot is írnak, én pedig örülök, ha hetente-kéthetente egyszer képes vagyok egyet legyártani. De a blogolást ezek mellett sem kívánom abbahagyni. Inkább írjak kevesebbet, de akkor az tényleg a saját, és remélhetőleg a ti örömötökre is történjen.

Sokat gondolkodtam, milyen játékot hirdessek meg nektek, amely emlékezetessé teszi ezt a szülinapot. Bevallom, nem jutottam még eredményre, de április folyamán számíthattok azért valamire. :) Addig is arra gondoltam, hogy ünneplés gyanánt a freeblogról áthozom azokat a bejegyzéseket ide, amelyek a szívemnek a legkedvesebbek voltak.

Végezetül pedig szeretném megköszönni mindenkinek, aki olvassa a Könyvgalaxist, akár rendszeresen, akár csak hébe-hóba. Én még remélhetőleg itt leszek jó ideig, tartsatok velem továbbra is, és olvassatok annyi könyvet, ami a csövön kifér. :)

Mindenkit virtuálisan megkínálok egy szeletnyi könyvtortával. :)

Megjegyzések

  1. Boldog blogszülinapot! És nem baj, ha kevesebbet írsz, csak írj! :) (Jó ez a könyvtorta :D)

    VálaszTörlés
  2. @Szilvamag: Köszönöm. :)
    @Dóra W: Köszi, igyekszem. :) Nekem is tetszik, beleharapnék. :D

    VálaszTörlés
  3. Boldogot, és még legaláb ennyi blogos évet :-)

    VálaszTörlés
  4. Boldogságos blogszülinapot, és még sok sok ilyet! :) Nyáron követlek én is a négyévesek közé! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

Lois Lowry: Az emlékek őre

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.